Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim – edukację wczesnoszkolną i przedszkolną.
Odkąd skończyłam szkołę średnią wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi. Ta praca jest dla mnie dużym wyzwaniem, a zarazem ogromną przyjemnością, ponieważ każda chwila spędzona z maluchami jest wyjątkowa, dzieci zachwycają swoją kreatywnością oraz postrzeganiem świata – i sama wciąż wiele się od nich uczę 🙂
Interesuję się psychologią, muzyką oraz podróżami. W wolnym czasie staram się więc rozwijać moje zainteresowania, a także pogłębiać wiedzę potrzebną mi w pracy.
Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. W pracy stawiam na rozwój społeczny, samodzielność oraz naukę poprzez doświadczenie, bo dzięki temu dziecko więcej i szybciej uczy się oraz poznaje otaczający je świat. Największą motywacją jest dla mnie radość i uśmiech dzieci. Lubię z dziećmi robić eksperymenty i różnego rodzaju prace plastyczne, tańczyć oraz wspólnie się bawić na dywanie.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Zielonogórskiego, gdzie ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną oraz terapię pedagogiczną. Aktualnie studiuję pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną II stopnia na Uniwersytecie Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Jako młody nauczyciel posiadam w sobie ogrom zapału, pomysłów i rozwiązań w pracy codziennej z dzieckiem, ale także i z trudnościami napotkanymi na drodze. Mimo ogromnej odpowiedzialności jaka należy do mojego zawodu, spędzanie czasu z dziećmi nie jest tylko pracą. To czas dla mnie niezwykły, to wspólne przeżywanie, doświadczanie, wspólna zabawa, ale również wzajemne uczenie się od siebie.
Ukończyłam studia licencjacie na kierunku wychowanie przedszkolne oraz studia magisterskie na kierunku poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Pracę z dziećmi rozpoczęłam w 2011 roku, a od 2012 jestem pracownikiem Publicznego Przedszkola Pitagoras.
W kontaktach z najmłodszymi opieram się na zbudowaniu atmosfery pełnej zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Niezwykle istotne jest dla mnie kształtowanie w dzieciach postawy samodzielności oraz wiary we własne możliwości.
Jestem psycholożką, trenerką umiejętności społecznych, a także interwentką kryzysową. Obecnie pracuję z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami mierzącymi się z różnego rodzaju trudnościami. Bliska mojemu sercu jest również praca z osobami doświadczającymi szeroko pojętych kryzysów życiowych. W kontakcie z dziećmi kieruję się przede wszystkim zapewnieniem im poczucia bezpieczeństwa. Priorytetem jest dla mnie zbudowanie relacji, w której najmłodsi czują się komfortowo. Dzięki temu możliwa jest dalsza praca terapeutyczna, a w tym rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych przedszkolaków. W swojej praktyce kieruje się zasadą tolerancji i szacunku. Moim celem jest aktywne towarzyszenie dzieciom podczas odkrywania zasobów niezbędnych do poradzenia sobie z napotykającymi ich trudnościami. Spotkanie ze mną ma na celu nie tylko odnalezienie bezpiecznego miejsca do uzyskania zrozumienia, ale również umożliwienie wykorzystywania zdobytych umiejętności w dalszym życiu codziennym. Swoją pracę opieram na zdobytym doświadczeniu i nieustannie pogłębianej wiedzy specjalistycznej. Pracuję w oparciu o wiedzę, którą zdobywałam w zakresie studiów, kursów podyplomowych oraz którą regularnie aktualizuję podczas dodatkowych szkoleń i warsztatów. Prywatnie uwielbiam spędzać czas z bliskimi i spacerować po lesie z moim pieskim przyjacielem.
Jestem absolwentką licencjackich studiów logopedycznych (logopedia ogólna i kliniczna) na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów magisterskich (logopedia – specjalność neurologopedia) na Uniwersytecie Gdańskim. Czas studiów spędziłam na licznych praktykach i wolontariacie. Specjalizację neurologopedyczną ukończyłam na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
W prowadzonej terapii najważniejsze jest dla mnie stworzenie relacji, która będzie oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Wierzę, że stanowi to solidny fundament w osiąganiu efektów terapeutycznych.
Największą satysfakcję daje mi uśmiech na twarzy dziecka.
Z przedszkolem Pitagoras jestem związana od kilku lat. Jestem nauczycielką w grupie przedszkolnej przy ul. Pięknej oraz pedagogiem, oligofrenopedagogiem z kwalifikacjami do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Na co dzień w pracy z dziećmi dbam o dobre i bezpieczne relacje. Zwracam uwagę na samodzielność, zrozumienie emocji i dostosowanie umiejętności do potrzeb oraz możliwości dziecka.
Jestem absolwentką studiów licencjackich i magisterskich na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Swoją ścieżkę edukacyjną wzbogacam o kolejne studia podyplomowe. Moja praca to moja pasja. Priorytet stanowi dla mnie zaangażowanie i dostrzeżenie potrzeb emocjonalnych, społecznych i intelektualnych dziecka. Swoje działania opieram na zasadach szkoły dialogu, w której nauczyciele i uczniowie angażują się w aktywną wymianę myśli, pomysłów i perspektyw, co prowadzi do głębszego zrozumienia materiału oraz rozwijania umiejętności krytycznego myślenia, współpracy i empatii.